Τo πρόγραμμα έχει λάβει την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την εφαρμογή του κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020.

Εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σπούδασε νομικά και παιδαγωγικά. Είναι υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων στην Διεύθυνση Π.Ε. Α΄ Αθήνας από το 2007. Διετέλεσε μέλος των ομάδων συγγραφής των βιβλίων για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας α] στην Α΄ τάξη δημοτικού και β] στα Μειονοτικά Σχολεία της Θράκης (τάξεις Α’, Β΄, Γ΄) και συμμετείχε στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε αυτά• μέλος της ομάδας σχεδιασμού του Προγράμματος Σπουδών για τον Πολιτισμό (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο), της ομάδας επιμόρφωσης επιμορφωτών εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής (ΟΕΠΕΚ), καθώς και της ομάδας συγγραφής του εκπαιδευτικού υλικού για τα Πολιτιστικά Προγράμματα του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών. Έχει δημιουργήσει υλικό για την εισαγωγή στο αλφαβητικό σύστημα για ενηλίκους, καθώς και για προγράμματα οικογενειακού γραμματισμού για το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Συμμετείχε στη δημιουργία σεναρίων και ψηφιακών εργαλείων ανάγνωσης και διδασκαλίας της λογοτεχνίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΥΠΕΠΘ). Είναι μέλος της επιστημονικής ομάδας και της ομάδας σχεδιασμού και συγγραφής Οδηγού του προγράμματος «Το Παιδί, η Πόλη και τα Μνημεία» (Δήμος Αθηναίων-Τεχνόπολις), καθώς και του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω. Εθελοντισμός, Αλληλεγγύη, Ενεργός Πολίτης» (Ίδρυμα Λαμπράκη- Δεσμός).
Από το 1979 ασχολείται με την εκπαίδευση στα Μουσεία και την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
Σε επιμορφώσεις και εκπαιδεύσεις ενηλίκων (εκπαιδευτικών, ανέργων επιστημόνων, επιμορφωτών κ.α.) έχει εισηγηθεί θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και πρόληψης ρατσισμού, πρώτης γραφής και ανάγνωσης, σχεδιασμού πολιτιστικών διαδρομών, εκπαίδευσης στα μουσεία, φιλαναγνωσίας, δημιουργικής γραφής με παιδιά. Έχει δημοσιεύσει άρθρα γύρω από τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα. Έχει γράψει και επιμεληθεί βιβλία για παιδιά.